2010. 07. 20.

Ruha

Végre elkészült Rosalie ruhája! 
Vagyis 99,9 %-ban, ugyanis elfogyott a szalagom és még 5 cm(!) kéne, ezt a pechet! Remélem találok pont ilyen színűt. A ruha ujjára kéne még egy kicsi. De szerintem így is megmutatható:)


(Két éjszakai felvétel, bocsánat a minőségükért...)

Három különböző szélességű szalagot húztam be varrógéppel, a többi kézi varrás.
 A ruha meg volt négy óra alatt, de míg idáig eljutottam...tiszta asztal, tiszta kéz, csend és nyugalom...
Így hetekig készült.
Az én drága eleven gyermekeimnek köszönhetően:)


A ruha ötlete amúgy egy Sofia Coppola által rendezett Marie Antoinette filmből van. Meglátni és megszeretni a pillanat műve volt:)
(Bár hozzátenném, hogy a filmben szereplő ruha kissé barackos árnyalatú volt.)

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Üdv újra köztünk. Eltűntél az utóbbi időben, de megérte az alkotói szabadság. Nagyon szép lett a ruha. Mostmár a hajára vagyok nagyon kíváncsi. :o)

    VálaszTörlés
  2. Igen, egyetértek! Hajat akarunk!!! Egy kicsit követelőzőek vagyunk, igaz? A ruha pedig gyönyörű. Imádom ezeket a kosztümöket, annyira nőiesek! (Mondom ezt én, aki mindig nadrágban járok!)

    VálaszTörlés
  3. Köszi!
    Nyaralni voltunk egy hétig. Ugyan elvittem magammal a hozzávalókat, de csak megutaztattam, mert a Balatonnál nem volt időm varrni...

    Imádom ezt a korszakot! Voltunk Keszthelyen a Festetics kastélyban is, ott magamba szívtam az atmoszférát:)

    VálaszTörlés
  4. Húú, nagyon ügyes vagy. Kár, hogy kicsiben más az anyagok esése, mert egyébként teljesen olyan, mint a filmbéli ruha :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi, igyekeztem:)

    Biztos lenne erre alkalmasabb anyag is, de én magamtól tanultam varrni, és egy kedves barátnőm megmaradt anyagai állnak rendelkezésemre.

    De még van mit fejlődni...

    VálaszTörlés